Trægruppen

Trægruppen sætter fokus på træer i Haderslev Kommune, så de kan bevares og være til glæde for nuværende og kommende generationer.

Stiftende generalforsamling

Den 21. april 2009 var der inviteret til stiftende generalforsamling i en ny forening: ”Trægruppen Haderslev kommune” på Gram slot. Arrangementet startede med en orientering om slottet, hvorefter Svend Brodersen viste rundt i parken med de mange gamle og smukke træer, mens rhododendronen stod på spring. Vi plantede en valnød som tak for gæstfriheden og gik derpå til den alvorlige del. 26 personer var mødt op og hørte om arbejdsgruppens holdninger og argumenter for behovet for oprettelse af en forening til glæde for træerne. De fremlagte vedtægter blev omhyggeligt gennemgået og med enkelte rettelser godkendt..

Hent og læs hele referatet og øvrige referater her: